Ten los na loterii kosztuje 18 zł 45 gr tygodniowo!

Dostałam e-mail:

Serdecznie gratulujemy Od: Marta z Twoj-voucher –
przesłane przez Pocztę o2

Witaj
Twój adres ……..@tlen.pl został wybrany.
Odpowiedz teraz na 5 krótkich pytań.
W ramach podziękowań, dajemy Ci szansę na otrzymanie
bonu zakupowego o wartości 2000 złotych na zakupy w:
TESCO, ALMA lub 2000 zt.
Kliknij TUTAJ
Pozdrawiam serdecznie,
Eliza z Zespołu Ekskluzywne Ankiety
——————————————————
List przekazany przez Grupę Wirtualna Polska Sp. z o.o.
na zlecenie firmy:Planet 49 GmbH, Oberliederbacher Weg
25, DE 65843 Sulzbach/Ts., Niemcy

List został wysłany zgodnie z regulaminami kont
pocztowych Grupy Wirtualna Polska Sp. z o.o..
—————————————————–

Tesco, Alma, Wirtualna Polska, poczta o2 – nazwy znane mi, budzące zaufanie, więc klikam TUTAJ i odpowiadam na pytanie 1 z 3:
Jesteś kobietą czy mężczyzną?
Ośmielona banalnością pytania idę  dalej. Pytanie 2 z 3:
Ile masz lat?
18-29    30-39   40-49   50+
Też łatwe. Pytanie 3 z 3:
Który bon zakupowy najbardziej chcesz wygrać?
TESCO   ALMA    2000zł    Inny
Czyż nie jestem genialna? Odpowiedziałam na wszystkie 3 pytania! Szkoda rezygnować, zwłaszcza, że otrzymuję informację:
„Gratulacje, zostałeś zakwalifikowany
Zostaniesz przekierowany do strony z nagrodami… „,
a moim oczom ukazuje się taki oto obrazek:

1

Na dole strony czytam:
„Ostateczny termin zgłaszania uczestnictwa w promocji mija z dniem 31.12.2015 o godzinie 24:00. Przeprowadzenie promocji przez firmę PLANET49 GmbH jest gwarantowane. Tesco, Alma nie sponsorują, ani nie są związani z Planet49 GmbH lub tym serwisem.
Nie są związane……. Jak to? Te nazwy pojawiały się na każdej stronie…… No trudno……Jakoś to przeżyję. Wybieram  2000 zł i otwiera się strona z formularzem: Imię, Nazwisko, e-mail, data urodzenia. Przed potwierdzeniem czytam bardzo dokładnie Regulamin.
2Potwierdzam. Kolejny etap: „Na jaki adres mamy wysłać możliwą nagrodę?”. Ulica, Nr domu, Nr mieszk, Kod Pocztowy, Miejscowość, Tel.Komórkowy.
2
W napisanej małym drukiem informacji ważne jest to, że to, co zaznaczyłam czerwonym kolorem, a co łatwo przeoczyć dotarłszy aż tu, z perspektywą łatwego zysku:
„Promocja rozpoczyna się 12-09-2014 i zakończy się 31-03-2015. Usługa jest usługą opartą o mechanizm subskrypcji, polegający na cyklicznym wysyłaniu przez usługodawcę wiadomości sms do użytkownika usługi oraz kończącą się konkursem o charakterze wiedzowym (wygrywa odpowiedź oceniona jako najciekawsza). Usługa jest dostępna dla właścicieli telefonów komórkowych posiadających aktywną kartę SIM w jeden z sieci operatorów P4 Sp. z o.o. (Play), PTK Centertel Sp. z o.o. (Orange), PTC S.A. (T-mobile) oraz Polkomtel Sp. z o.o. (Plus). Aby zamówić usługę należy postępować zgodnie z poleceniami pojawiającymi się na kolejnych podstronach internetowych serwisu usługi, w tym wpisać otrzymany kod PIN. Zamówienie usługi następuje z chwilą wpisania kodu PIN do formularza. Przed zamówieniem usługi należy zapoznać się z regulaminem usługi. Zamawiając usługę Użytkownik potwierdza zapoznanie się z treścią regulaminu usługi oraz wyraża zgodę na jego treść. W ramach usługi Użytkownik otrzyma, za pośrednictwem wiadomości sms, linki WAP-owe umożliwiające pobranie produktów multimedialnych w postaci gier, tapet, dzwonków muzycznych, kawałów oraz zwiastunów filmowych. Użytkownik usługi jest obciążany kosztem wysłania przez usługodawcę każdej wiadomości sms. Koszt wysłania jednej wiadomości sms wynosi 5,- (pięć złotych netto) /6,15 (sześć złotych i piętnaście groszy) brutto i jest dopisywany do rachunku telefonicznego Użytkownika. Użytkownik otrzymuje 3 (trzy) wiadomości sms tygodniowo (w środę, piątek i niedzielę o godzinie 18:00). Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z usługi wysyłając wiadomość SMS o treści „STOP TOP” na numer 60516 (wysłanie wiadomości jest dla użytkownika bezpłatne). Wszelkie inne koszty połączeń telekomunikacyjnych (np. opłaty za transfer) są zgodne ze taryfą operatora Użytkownika. Usługodawcą jest Artiq Mobile B.V. z siedzibą w Amsterdamie, Holandia, ul. Stadhouderskade 85, 1073 AT, nr rejestru handlowego 34202967, numer VAT NL8129.06.810.B01. Użytkownik może złożyć reklamację za pośrednictwem formularza kontaktowego, e-mailem (info.pl@yuppipuppy.com) lub telefonicznie (008001124515). Podmiotem realizującym dodatkowe świadczenie jest Mobiltek S.A. „
6 zł 15 gr razy 3 to w sumie 18zł 45 gr
Ten los na loterii kosztuje 18 zł 45 gr tygodniowo!
Rezygnuję.
 PS
e- mail otrzymałam od Marty z Twoj-voucher, podpisała go Eliza  z Zespołu Ekskluzywne Ankiety, a po rejestracji napisała do mnie Alicja, a podpisał się  Zespół Darmowe-zakupy. Dają mi szanse na zakupy w Tesco, Almie lub 200zt. Ciekawe co to jest „zt”?

Informacje o Poradnia on-line

profesjonalna pomoc psychologiczna
Ten wpis został opublikowany w kategorii bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

14 odpowiedzi na „Ten los na loterii kosztuje 18 zł 45 gr tygodniowo!

  1. Anonim pisze:

    Ta sama firma już w nowym 2016 oszukuje podobnie. Tym razem obiecują Smartfona a posługują się logo Microsofta i Netii. Kwota za SMSy pozostaje jak w opisanym wyżej przykładzie.

    • MIRA pisze:

      Po wpisaniu swoich danych nie przeszłam całej rejestracji do końca. przyslali mi e-maila i równiez nie potwierdziłam rejestracji, ale w dalszy ciagu przesyłają mi info o nagrodach. Co zrobić, żeby sie ich pozbyć?

  2. Tasia pisze:

    Oszuści!!! Ja z początkiem stycznia 2016 także zostałam ponoć ich środowym zwicięScą…nawet błędów nie są w stanie wyeliminować…żal.. Mogliby też wykazać się większą fantazją w wymyślaniu imion i nazwisk potencjalnych zwycięzców! Te Adamczyki..Adamskie…to to płytkie i chamskie ;)) Wyłudzają dane osob. Posługują się logo Microsofta. Także fajne fanty.com . . i darmowy iphone NIE POLECAM NAWET TEGO CZYTAĆ!!! ;D

  3. dd pisze:

    wlasnie dostalem maila z ta ofera microsoft, po odpowiedzeniu na 3 pytania, rzekomo wygralem iphone. czytam komentarze na tej stronie i sa tam polskie imiona i nazwiska, ze zdjeciami na ktorych trzymaja wygrane ps4, iphone itd. tylko ciekawe jest to, ze mimo iz wypowiada sie tam tyle samo kobiet i mezczyzn to wszystkie wypowiedzi sa pisane w formie meskiej.

  4. Anonim pisze:

    Aby wyjść z subskrycji na dole maila powina być małą trzcionką w kolorze szarym info o zasadach informowania drogą mailową. Powinna się tam znajdować link do wykasowania maila z bazy danych np taki: Masz pelne prawo do dostepu, modyfikowania oraz korygowania swoich danych personalnych na mocy Dyrektywy Unii Europejskiej 95/46/EC o ochronie danych osobowych. W razie jakichkolwiek spraw zwiazanych z poszanowaniem tego prawa, lacznie z odmowa subskrypcji naszych wiadomosci kliknij tutaj. Mozesz równiez skontaktowac sie z nami pod adresem:

    Jak firma jest normalna to po kliknięciu nie powinniście dostawać już więcej maili.

    Pozdrawiam.

  5. Anonim pisze:

    Dzięki za ten komunikat. O mały włos a dałabym się nabić w butelkę🙂

  6. Witold pisze:

    Nawet tego już nie pamiętam że brałem udział w tym konkursie. I podobno wyraziłem zgodę na udostępnianie moich danych osobowych. Dziś dzwoni do mnie babka z jakąś ofertą związaną z Nationale Nederlanden, a ja na nią z mordą: z kąd ma moje dane? Podała mi nazwę Planet49 i adres w Nimczech. No i może ktoś podpowie – jak wycofać to pozwolenie na przekazywanie moich danych?

  7. Naiwna w internecie pisze:

    Witold w mailu jest link do strony gdzie możesz się wyrejestrować mam nadzieję ze to pomoże pozbyć się problemu.
    Firma fajnefanty i Planet49 wyskakują również w reklamach podczas przeglądania stron internetowych, ja osobiście złapałam się na stronach z filmami i serialami online.
    Jak opisano wyżej przeszłam cały to rejestracji aż do otrzymania informacji mail gdzie potwierdzam rejestrację wpisując nadesłany token.
    Na szczęście tego nie zrobiłam i po przeczytaniu komentarzy nawet nie zamierzam.
    Ku mojemu zdziwieniu zatelefonowała do mnie osoba, która przedstawiła się jako pracownik szkoły językowej, darmowy kurs języka mnie zainteresował. jednak jako ze nie skończyłam rejestracji raczej nie mam tam czego szukać.

  8. karola pisze:

    Proszę o pilne podanie linku do wyrejestrowania się z tego konkursu. Proszę o pomoc

  9. Anonim pisze:

    na stronie tych oszustów nie da się też dodać komentarza ostrzegającego innych przed nimi

  10. L pisze:

    na ich stronie pod komentarzami niby-osób, które niby-dostały nagrodę, nie można napisać komentarza ostrzegającego przed oszustami

Skomentuj

