Znajdziesz dokladnie to, czego szukasz…… ( Beata Pawlikowska)

coś w tym jest, pasuje do mojego dzisiejszego dnia, nadesłane jak bilet na Bali,  adres: https://www.facebook.com/BeataPawlikowska

601623_714755908542428_2078110793_nlub

To, czego szukasz, także ciebie szuka.

Clarissa Pinkola Estés, “Biegnąca z wilkami”

Informacje o Poradnia on-line

profesjonalna pomoc psychologiczna
Ten wpis został opublikowany w kategorii bez kategorii, T. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Znajdziesz dokladnie to, czego szukasz…… ( Beata Pawlikowska)

  1. terra incognita pisze:

    Zgadzam sie w pelni z tekstem na zoltej kartce.Sprawdzilo mi sie to nie raz w zyciu.Na dzis szukam przyjacielskiej pogawedki z kims,duzo mejli od kolezanek,ciepla i… kogos,komu moglabym pomoc.Mysle ze znajde choc czesc z tego o czym napisalam.

  2. Trochę dla sprawdzenia postanowiłam nastawić się dziś na szukanie pieniędzy, jest 16.51, mój portfel jest ciągle pusty😉

  3. terra incognita pisze:

    Ja dzis czekalam na wazne spotkanie a ktos odwolal,a spodziewalam sie ze przyjdzie.Wiec chyba zycie pisze jednak rozne scenariusze jednym rozowe,a innym czarne.

    • Lubię takie metafory, jak ta, że życie pisze scenariusz. Wyobrażam sobie jak ono, to życie, pisze ten scenariusz……i zastanawiam się dlaczego muszę improwizować, gdzie mój scenariusz?

Skomentuj

