choinka

Informacje o Poradnia on-line

profesjonalna pomoc psychologiczna
Ten wpis został opublikowany w kategorii T, życzenia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „

  1. Anonim pisze:

    to jest straszne kiedy odsuwa się od Ciebie własna matka… kiedy mówiLa że to moja wina że mój brat mnie wykorzystywał … kiedy staje w jego obronie nadal mimo tego że mam już 40 lat i nadal mówi że to moja wina i że powinnam jako dziecko nie przychodzić do niej tylko iść na policję lub odejść z domu… kiedy bije mnie po twarzy gdy stoję przed całą klasą… kiedy mój ukochany drugi brat w którym miałam zawsze oparcie umiera i osądza mnie że to ja go wykończyłam mimo że w chwili jego śmierci bawiła się na Majorce …. która widząc że mnie ktoś o wszystko oskarża i osądza staje nie w mojej a w jej obronie,,, Boże gdzie jesteś i co mam zrobić… pomóż mi proszę bo ja już nie mam siły , wszyscy się ode mnie odsuneli bo moja mama kupuje ich wszystkich pieniędzmi

Skomentuj

