———————————————————————————–

IMG_0126Wymyśliłam sobie, że ten tekst nie będzie miał tytułu, bo jak niby mam go nazwać – dziwolągi? może to i dobre, ale równie dobrze mogłabym powiedzieć – otoczenie, rzeczywistość…. tak jest…

Ilustracją do tych słów jest zrobione przeze mnie zdjęcie koguta w ogrodzie mojego znajomego. Rodzaj tego stworzenia zwie się kura kłapciata ponoć. Pieje, macha skrzydłami, straszy koty. Sama dość dziwna jest, bo ma pióra przy stopach/łapach. Jak biegnie szybko (a potrafi tak) to chyba trudno jej dość.

Przyroda zna więcej takich kawałków. W mojej głowie kłębią się teraz myśli na temat kto dla kogo jest dziwolągiem? ja dla tego koguta z pewnością. Piór nawet znikomych u nóg nie posiadam, chyba, że na bal przebierańców. W tej sytuacji kogut ma mnie szanse ujrzeć znikomą, powiedzieć można żadną. Zatem dla jego przeżywania to ja jestem dziwolągiem……………………………………
Nadal mam trochę zamieszania i pytanie w tle – oko kłamie, czy punkt siedzenia ( niezbyt wygodny ) powoduje inną optykę ——- polecam sprawdzić.

Informacje o Poradnia on-line

profesjonalna pomoc psychologiczna
Ten wpis został opublikowany w kategorii bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

