może mało wakacyjnie..

Może to rzeczywiście mało wakacyjny temat, chociaż tak gorący. We wrześniu po dziesięciu latach posłuchamy niezwykłej muzyki. Trochę z Broadwayu wziętej trochę z życia…. każdy ma jakiś last ship…/ ładnie pisał o tym Waligórski, ale może to na inny wątek/ fakt faktem, że zapowiedzi zapowiadają się smacznie.
Jedna ze stacji radiowych, której reklamować nie mogę w każdy piątek w godzinach wieczornych prezentuje listę przebojów. Na tejże jeszcze czas jakiś temu poczekalnia a w ubiegły piątek pierwsza dziesiątka. Cieszę się, że nie jestem w swych upodobaniach osamotniona. Tekst od pierwszego kontaktu zachwycił mnie, muzyka …. po prostu Sting, al e na tej płycie nie tylko: Eric Clapton, Elton John, Lou Reed, Carly Simon nad wszystkim czuwał Rob Mathes

Am I asking for the moon ?
Is it really so implausible ?
That you and I could soon
Come to some kind of arrangement

I’m not asking for the moon
I’ve always been a realist
When there’s really nothing more
Than a simple rearrangement

With one roof above our heads
A warm house to return to
We could start with separate beds
I could sleep alone or learn to

I’m not suggesting that we’ll find
Some earthly paradise for ever
I mean how often does that happen now ?
The answer’s probably never

But we could come to an arrangement
A practical arrangement
That you could learn to love me
Given time

I’m not promissing the moon
I’m not promissing a rainbow
Just a practical solution
To a solitary life

I’d be a father to your boy
A shoulder you could lean on
How bad could it be
To be my wife ?

With one roof above our heads
A warm house to return to
You wouldn’t have to cook for me
You wouldn’t have to learn to

I’m not suggesting that this proposition here
Could last forever
I’ve no intention of deceiving you
You’re far too clever

But we could come to an arrangement
A practical arrangement
And perhaps you’d learn to love me
Given time

It may not be the romance
that you had in mind
But you could learn to love me
Given time

to w tłumaczeniu brzmi tak:

Czy proszę o księżyc?
Czy to rzeczywiście tak nieprawdopodobne?
Że ty i ja moglibyśmy wkrótce
Dojść do swego rodzaju porozumienia?

Nie proszę o księżyc
Zawsze byłem realistą
Kiedy naprawdę nie ma nic więcej
Poza prawdziwym prostym porozumieniem

Z jednym dachem nad naszymi głowami
Ciepły dom, do którego możemy wracać
Możemy zacząć z osobnymi łóżkami
Mogę spać sam, nauczę się
Nie sugeruję że moglibyśmy znaleźć trochę raju na ziemi na zawsze
Myślę, jak często to się teraz zdarza
Odpowiedź brzmi: prawdopodobnie nigdy
Ale byłoby dobrze dojść do porozumienia
Praktycznego rozwiązania
I mogłabyś nauczyć się mnie kochać z biegiem czasu

Nie obiecuję księżyca
Nie obiecuję tęczy
Tylko proste rozwiązanie
Na samotne życie

Ja mógłbym być ojcem dla twojego synka
Ramieniem , o które mogłabyś się oprzeć
Czy źle byłoby
Być moją żoną?

Z jednym dachem nad naszymi głowami
Ciepły dom, do którego możemy wracać
Nie musiałbyś dla mnie gotować
Nie musiałabyś się uczyć
Nie sugeruję że ta propozycja będzie trwała wiecznie
Nie mam zamiaru oszukiwać cię, jesteś na to dalece zbyt mądra,
Ale moglibyśmy dojść do porozumienia
Praktycznego rozwiązania
I być może nauczyłabyś się mnie kochać z biegiem czasu

To może nie byłby romans, który masz na myśli,
Ale mogłabyś nauczyć się mnie kochać
Z biegiem czasu

Informacje o Poradnia on-line

profesjonalna pomoc psychologiczna
Ten wpis został opublikowany w kategorii bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „może mało wakacyjnie..

  1. Ewa pisze:

    Tekst jest przepiękny. Choć może to złe słowo, zbyt ckliwe i cukierkowe, ale nie mam w tej chwili pomysłu na lepsze. Nasunął mi na myśl czytane bardzo dawno temu opowiadanie (może pora odświeżyć?) „Pokocham ją siłą woli” Stachury…

Skomentuj

