AGENT 007 i singiel LOVE ME DO mają 50 lat

Długo myślałam nad tym o czym dziś napisać. Dość wcześnie rano zaprzyjaźnione radio obudziło mnie dźwiękami piosenki, która pomimo upływu czasu brzmi dla mnie ożywczo znajomo. Zbyt późno się urodziłam, żeby na żywo słuchać tego, co na Abby Road nagra genialna Czwórka z Liverpool. Choć to dla kogoś, kto ma lat naście to pewnie bardzo odległa przeszłość,

warto, po prostu

warto

słuchać prostych, ale jakże sensownych muzycznych opowieści choćby o jakimś Jednym Dniu, czy o pewnej Elenor R.

Mówiłam, że zastanawiałam się nad tym o czym dziś…… jest jeszcze jeden jubilat. Pewna stacja telewizyjna właśnie emituje film z Agentem 007 w roli głównej. Tak, lata mijają o On ciągle taki sam – kobiety, samochody, wybuchające zabawki i to wszystko w służbie Jej Królewskiej Mości. Pokolenia kobiet patrzą na zmieniające się twarze aktorów grających postać 007 z takim samym zachwytem. Tym bardziej jest to ciekawy jubileusz, bo już w październiku kolejny odcinek pod tajemniczym tytułem Skyfall. Daniel C. niezniszczalny i pomimo oszczędnej urody, zachwycający. Ale jakby nie o tym……… muzyka! Każdy odcinek ma jakiś motyw przewodni. Cieszę się z tego, że Adele będzie śpiewać. Do tej pory moim faworytem była cioteczka Tina i jej Złote Oko, ale………………………………………….. sami ocenicie.

Informacje o Poradnia on-line

profesjonalna pomoc psychologiczna
Ten wpis został opublikowany w kategorii bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

