Mecz a sprawa narodowa

Dzieje się ze mną coś dziwnego, kiedyś z podziwem w uchu słuchałam Ewy Wysockiej z Barcelony komentującej mecz dwóch najbardziej hiszpańskich a jednocześnie najbardziej rywalizujących ze sobą klubów FC Barcelona i Realu Madryt. Byłam zachwycona wiedzą i precyzją, ale też pięknem opisu stadionu Santiago Bernabeu, gdzie podobno każdy piłkarz pragnie zagrać mecz życia. Właśnie tam 19 stycznia tego roku FC Barcelona pokonała Real Madryt 2:1.

Stadion mamy niemal tak piękny, jak w tej Hiszpanii, mecz o wiele……. i wyniku upragnionego nie ma.

Jest remis. Jestem początkującym strategiem piłkowo nożnym, ale wiem, że potrzeba wygranej z Czechami, by wyjść z grupy a potem to jużżżżżżżżż i tu piękna wizja wszystkiego co najlepsze!!!!!!!!!!!!!!

Dziś też był taki moment, Robert L. i goooooool, ale  na spalonym ———–niestety. Emocje sięgnęły zenitu.  Za czas dla mnie zbyt długi z 16 bohater – Jakub B. nawet z okolic miasta C.

Sama nie wiem co się ze mną dzieje, ale jestem kibicem!!!!! i tak mam zamiar trzymać.

Nic nie pisałam o tym, że graliśmy z Rosją, ale to mam nadzieję zostało w innych miejscach dość szeroko omówione, nawet z historiami, jakich nie było. Nie wiem czy dziś zasnę, takie narodowe emocje, pozdrawiam Was wszystkich!

Informacje o Poradnia on-line

profesjonalna pomoc psychologiczna
Ten wpis został opublikowany w kategorii bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

