szukanie pomocy

Dziś dotarło do mnie z dużą siłą to, że wiosna to nie tylko kwitnienie i miłość, to także czas dla wielu trudny. Może tym trudnieszy, że do okoła kwitnienie i miłość. Może wtedy bardziej odczuwa się samotność, brak zrozumienia.

Rozmawiałam dziś z ludźmi, którzy taki właśnie obszar pokazali mi dość wyraźnie. O tym chciałam Wam trochę napisać, ale jakość mi samej trudno. Z jednej strony wiem, że jednowymiarowość świata jest niemożliwa. Z drugiej zaś zaskoczenie, że czasem obok nas jest ktoś, kto pomimo tego, że wśród ludzi, nie potrafi poprosić o pomoc. Nie jest to specjalnie wyjątkowe. Wielu ludzi ma kłopot z szukaniem pomocy. Gdzie proszenie o nią być może uważają za słabość, albo też obawiają się odmowy. Nie bardzo mam pomysł na tę chwilę, jak zachęcić, ośmielić, zaprosić, pokazać to, że szukanie pomocy jest dla korzystaniem z takich zasobów, które świadczą o sporej sile i świadomości. Wiem, wiem kwestia zaufania, bliskości i wiele innych czynników wstrzymujących. Niezaprzeczalnie utrudniają podjęcie decyzji – chcę pomocy.

Jeśli z jakiś powodów nie ma osób, które mogą takiej pomocy udzielić to jeszcze zostaje

TO MIEJSCE – poradnia online z adresem : poradnia@tlen.pl

Nie watro czekać, nie jesteś sam.

Informacje o Poradnia on-line

profesjonalna pomoc psychologiczna
Ten wpis został opublikowany w kategorii bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

