„Nadzieja ma skrzydła, przysiada w duszy i śpiewa pieśń bez słów, która nigdy nie ustaje, a jej najsłodsze dźwięki słychać nawet podczas wichury.”Emily Dickinson

Wiele razy byłam w sytuacji, gdy bardzo mi na czymś zależało, byłam już o krok od osiągnięcia tego i nagle w ostatniej chwili spadał na mnie cios.

Krytykowano mnie wielokrotnie, poddawałam się, załamywałam i traciłam wiarę we własne możliwości…

Czasem ktoś mnie pyta: Jak mam sobie z tym poradzić? Czy zawsze będzie tak ciężko?

Nie pocieszę nikogo i nie napiszę, że z wiekiem będzie łatwiej, że będzie mniej ciosów..

Całe nasze życie się z nich składa. Ważne jest jedynie nabranie dystansu do siebie i otaczającego świata, nie poddawanie się i nie skupianie jedynie na negatywach. Przecież oprócz ciosów, życie codziennie dostarcza nam i tych pięknych chwil.

A gdy następnym razem zawiedziesz się i poczujesz, że jesteś bliski pęknięcia polecam piękną piosenkę ze słowami księdza Jana Twardowskiego..Mnie zawsze pomaga:)

Informacje o Poradnia on-line

profesjonalna pomoc psychologiczna
Ten wpis został opublikowany w kategorii psychologia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

