Może trzeba było pozostać po tamtej stronie tęczy…?

fot.Waldemar Czado

Słyszałam kiedyś bajkę o cudownym świecie po drugiej stronie tęczy..Nie było tam wojen, cierpienia, smutku..

Czasami lubię wyobrażać sobie ten świat. To mnie wycisza i pozwala napełnić nadzieją kolejne dni. Myślę, że każdy z nas powinien mieć takie miejsce. W którym, mógłby się schronić przed natłokiem codzienności i przez chwilę bezkarnie uwierzyć w bajkę..

Informacje o Poradnia on-line

profesjonalna pomoc psychologiczna
Ten wpis został opublikowany w kategorii przemyślenia, Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

16 odpowiedzi na „Może trzeba było pozostać po tamtej stronie tęczy…?

  1. WaszeR Londyński pisze:

    Zdjęcie fantastyczne!

    A przy okazji – jest też świat Alicji.

  2. Ren pisze:

    Fajna muzyka chociaż taki staroć, a jeśli chodzi o światy jest też „Świat Zofii” i „Świat według Garpa”…

  3. Cześć , ja tu z okręgówki do Ciebie🙂

  4. Masz przyjaciół, mieszkanie, przyszłość, umiejętności, wiedzę…
    Ja nie mam przyjaciół, mieszkania,przyszłości, umiejętności, wiedzy…
    jak tu grać ?

  5. no tak………., pomyślmy: nie gram na gitarze, nie umiem śpiewać, nie mam „drzewnianych” ścian, mój blog patrząc na statystyki pozostaje daleko z tyłu za Twoim, nie doświadczam tylu dowodów sympatii co Ty…….W grze czyje gorsze z pewnością ze mną przegrasz:)

  6. No tak…. nie gram na gitarze,nie umiem śpiewać ( możemy założy duet, ale tylko ciche występy wchodzą w grę…) Ale mam serducho nie najgorsze, tak myślę czasami. A Statystyki nie są moje, to człowieki klikają…

  7. Wrzuciłem skarpetkę dziurawą na bloga i dalej klikają :)))

  8. I nie namawiaj mnie do myślenia , nic z tego nie wyjdzie…pusto tam

  9. Gdzie się podziewasz ? Onlinko

  10. Jestem zmęczona, mój internet też – wyczerpał limit. Onlinko? Podoba mi się……Dobranoc:)

Skomentuj

